[O2] Prośba o pomoc: błąd 18076-P1668, zawór dysza wtryskowa

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • DanielWola
    Classic
    • 2014
    • 4

    [O2] Prośba o pomoc: błąd 18076-P1668, zawór dysza wtryskowa

    Zajechałem po 20:00 od Trojpola i patrze nikogo.Trudno wcześniej nie dało rady.Wjeżdzam do makro i proszę niedobitki w postaci 3 autek zaparkowane koło stacji
  • seba0731
    Classic
    • 2012
    • 10

    #2
    [O2] Prośba o pomoc: błąd 18076-P1668, zawór dysza wtryskowa

    Cześć wszystkim mam bardzo wazne pytanie . Mam skode octavie II 2004rok 1.9 tdi 105 KM i mam problem z komputerem wyskakuje mi błąd taki: 18076-P1668 pisze ze zawor dysza wtryskowa 3 obwód produ obciazenia N2-42 czy wie co to moze byc za problem jak go usunąc>

    Komentarz

    • krisoctav
      Rider
      • 2008
      • 417

      #3
      tu masz pierwszy znaleziony post z podobnym problemem

      a tu podobny przypadek
      Witam wszystkich ostatnio moj sharan 1.9TDI AUY zaczal sie dziwnie zachowywac na zimno nie rowno pracuje jakby na 3 cylindry. Po nagrzaniu silnika wystarczy wylaczyc i odpalic od nowa i problem znika.

      Komentarz

      • seba0731
        Classic
        • 2012
        • 10

        #4
        wiesz dzęki za pomoc postaram się cos dowiedziec wiecej o tym moze uda mi sie cos naprawic jak cos to odezwe sie do ciebie

        [ Dodano: Nie 04 Lis, 12 10:23 ]
        Mam jeszcze proźbę może ktoś wie co to morze być jeszcze za przyczyna???

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          Zrób logi statyczne bo błądzisz po omacku....
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • seba0731
            Classic
            • 2012
            • 10

            #6
            A powiesz mi dokładniej co to są te logi statyczne??

            Komentarz

            • alxxx
              RS
              • 2010
              • 1823
              • Octavia I (1U2)
              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

              #7
              Masz jakiś interfejs? Jak masz to trzeba zalogować wartości mierzone pracy silnika.
              Jeśli nie masz to szukaj tu:
              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

              Komentarz

              • german81
                L&K
                • 2010
                • 1414
                • Octavia II combi (1Z5)
                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                #8
                sprawdz instalacie elektryczna pmpek pod pokrywa zaworów i podoginaj piny we wtyczkach bo naj czesciej jak wystepuje ten bład to jest problem z połaczeniem elektrycznym danej pomki .
                diagnostyka vag 602-614-253

                Komentarz

                • krzynol
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 11255
                  • Superb II combi (3T5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  seba0731, popraw silnik w profilu - pewnie BKC lub BJB
                  a co do błędu, to tak jak german81 pisze, jest to pewnie wina listwy zasilającej
                  W zależności od wykonania starsznie się tam izolacje kurczyły i zrywały sie przewody
                  Tego się raczej nie naprawia, bo to w oleju pracuje i lepiej mieć fabrycznie izolowane

                  Jakby coś to się odezwij na PW, taką listwę chyba gdzieś mam na zbyciu
                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                  poprzednie modele:
                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                  Komentarz

                  • seba0731
                    Classic
                    • 2012
                    • 10

                    #10
                    Cześć wszystkim znalazłem przyczynę tak myślę że to będzie to. Na trzecim wtryskiwaczu kolo sprężyny znajduję się kostka w kształcie prostokątu powinna być ona na sztywno przykręcona a jest poluzowana przyczyna tego jest urwanie trzpienia śruby, a najgorsze jest to że nie znalazłem tej części i nie wiem czy nie wpadła gdzieś dalej i nie uszkodziła czegoś. Sam teraz niewiem co dalej co jest teraz grane bede musial odwiedzic dobrego mechanika, ale jakby ktoś wiedział podopowiedział by mi jesli może

                    Komentarz

                    • krisoctav
                      Rider
                      • 2008
                      • 417

                      #11
                      daj fotkę dobrej jakości to będzie można coś więcej powiedzieć

                      Komentarz

                      • seba0731
                        Classic
                        • 2012
                        • 10

                        #12
                        Jak wstawic zdjecie tu

                        Komentarz

                        • krisoctav
                          Rider
                          • 2008
                          • 417

                          #13
                          masz przycisk jak piszesz odpowiedz załącz plik później wybierz plik
                          Maksymalny rozmiar Images to: 200 KB
                          gif jpeg jpg png tga tif

                          Komentarz

                          Pracuję...